Jornada de Portes Obertes – Cicles formatius

La jornada de Portes Obertes dels ensenyaments de Cicles Formatius curs 2024-2025 tindrà lloc el dimarts 7 de maig de 2024 a les 17h. L’acte inicial serà a la Sala d’actes Rosa Izquierdo, al mateix institut.
El centre ofereix dos cicles de Formació Professional de la família… Llegeix més»

Jornades Culturals 2024: proximitat i tradició

Dimecres 17 va ser el torn dels Cicles Formatius del nostre institut i divendres 19 s’hi afegiran l’ESO i 1r de batxillerat.
Aquest curs hi destinem dos dies: el 19 d’abril, per conèixer el nostre entorn geogràfic, i el 23 d’abril, per celebrar Sant Jordi. Així… Llegeix més»

Visita al Servei Municipal de Teleassistència de Tarragona

Abans de finalitzar el primer trimestre, amb l’alumnat de segon del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència, vam visitar les instal·lacions del Servei Municipal de Teleassistència de Tarragona, servei subcontractat a l’empresa Clece. Ens va atendre molt amablement l’Elisabeth Cirera, una de les… Llegeix més»

Programa Escola i Empresa

L’alumnat de Cicles formatius va participar el 22 de novembre en una sessió del Programa Escola i Empresa de la Fundació Femcat, en el marc del mòdul Empresa i Iniciativa emprenedora que cursen els i les alumnes de 2n curs.
Aquest programa ha facilitat un espai… Llegeix més»

Resultats votacions – Consell Escolar 2023

Del 21 al 23 de novembre han tingut lloc les votacions dels quatre sectors que componen el Consell Escolar (alumnat, professorat, mares, pares i tutors legals i el personal d’administració i serveis).
Aquests han estat els resultats:

La presa de possessió dels nous membres i la constitució… Llegeix més»

“Aprenentatge Servei” als Cicles Formatius

L’equip docent del cicle d’Educació Infantil ens hem reunit en dues ocasions amb l’equip directiu de l’Escola Mestral per ampliar les nostres col·laboracions amb els infants de l’etapa d’infantil de l’escola. Així, per aquest curs escolar, hem programat diverses implementacions a l’Escola Mestral, sense oblidar… Llegeix més»