Visita al Servei Municipal de Teleassistència de Tarragona

Abans de finalitzar el primer trimestre, amb l’alumnat de segon del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència, vam visitar les instal·lacions del Servei Municipal de Teleassistència de Tarragona, servei subcontractat a l’empresa Clece. Ens va atendre molt amablement l’Elisabeth Cirera, una de les responsables de l’entitat.

Segons l’alumnat, és molt diferent explicar com funciona el servei de teleassistència a classe que veure realment com és un Centre d’Atenció, ja que es van poder observar en viu i en directe trucades de persones amb dependència i com es gestionaven les diferents situacions. Va ser una visita plena de sorpreses fruit de les trucades que es rebien al Servei i molt profitosa per part de tot l’alumnat, que va gaudir de l’experiència.