2n de TEI crea una web de recursos d’expressió i comunicació

L’alumnat de 2n curs de TEI ha creat un lloc web de recursos dins el mòdul professional Expressió i Comunicació. En aquest mòdul s’hi treballen els diversos llenguatges que es desenvolupen en l’etapa d’Educació Infantil. La metodologia emprada és activa i participativa. La tasca de l’alumnat és eminentment pràctica, tant de recerca, de creació d’activitats i d’elaboració de recursos educatius, com de participació en els dos projectes de curs: l’escenificació del conte mediambiental i la creació del lloc web del mòdul, que us presentem aquí.

L’objectiu d’aquest lloc web és donar a conèixer totes les activitats que l’alumnat ha realitzat en aquest mòdul al mateix temps que treballem el llenguatge per mitjà de les TAC.

Amb la publicació d’aquest web volem, per una banda, oferir als futurs alumnes d’Educació Infantil  l’oportunitat de conèixer algunes de les activitats que realitzaran i, per l’altra, donar una font de recursos per a la tasca diària d’educadors i educadores.