Mil gràcies!

Entre tots hem aconseguit recaptar 1686 euros per als drets de les nenes de la Banya d’Àfrica. Tot això no hagués estat possible sense el nostre alumnat, les famílies, el professorat, els membres del PAS, els mitjans de comunicació i els nostres patrocinadors. I sobretot… Llegeix més»

Premi “Postal de Nadal 2021”

Seguint la tradició del centre, l’últim dia del primer trimestre i abans del merescut descans de Nadal, l’alumnat de 1r d’ESO té una cita amb un guardó especial, el Premi “Postal de Nadal”, dotat per l’AMPA del BdE.
L’acte de lliurament s’ha fet al pati i… Llegeix més»

Avui surt “La revista”, renovada i amb nou format

El dimecres 22 de desembre, mentre surten els nens i les nenes de San Ildefonso cantant la loteria, nosaltres publiquem “La revista” a la web del centre, elaborada per l’alumnat de 3r d’ESO C i d’altres col·laboradors. Surt renovada, amb nou format, nous continguts i… Llegeix més»

“Ave Tarraco, discipuli te salutant”!

L’alumnat de Llatí de Batxillerat va visitar el passat 21 de desembre la capital de la Hispània Citerior, la Colonia Iulia Urbs Triumphalis Tarraco, tot recorrent els espais més emblemàtics declarats Patrimoni Mundial de la Humanitat per la UNESCO.

La ruta de més de 7 km… Llegeix més»

Problemes a l’esprint

El passat dimecres 15 de desembre, dinou alumnes de 3r i 4t d’ESO van participar al concurs de matemàtiques «Problemes a l’esprint».
És una activitat col·laborativa de resolució de problemes en línia, adreçada a equips de centre internivells. La denominació “Problemes a l’esprint” prové del fet… Llegeix més»

El tió arriba a l’institut!

Com cada any, a les acaballes de desembre, el centre s’omple de colors amb la decoració nadalenca que el nostre alumnat elabora a classe d’Educació Visual i Plàstica. Aquests dos últims cursos, els trofeus de la cursa “Kilòmetres de Solidaritat” també s’han volgut afegir a… Llegeix més»

Un milió de gràcies als nostres patrocinadors!

Resten 5 dies perquè 466 alumnes de l’institut corrin la II Cursa solidària “Kilòmetres de Solidaritat” pel dret a ser nena, organitzada per l’institut i en col·laboració amb l’ONG Save the Children.
No seria possible lliurar una bossa del corredor, disposar d’un lloc d’avituallament, ni repartir premis sense… Llegeix més»

El BdE amb La Marató de TV3

Com cada any, el nostre institut participa en les activitats organitzades per La Marató de TV3 per tal de donar visibilitat, en aquest cas, a les malalties mentals. Dimecres 15 i divendres 17 de desembre, diferents col·laboradors de La Marató es connectaran de forma telemàtica… Llegeix més»