El tió arriba a l’institut!

Com cada any, a les acaballes de desembre, el centre s’omple de colors amb la decoració nadalenca que el nostre alumnat elabora a classe d’Educació Visual i Plàstica. Aquests dos últims cursos, els trofeus de la cursa “Kilòmetres de Solidaritat” també s’han volgut afegir a l’esclat de colors que omple el vestíbul del centre.

Els alumnes de 1r d’ESO donen la benvinguda al Tió de Nadal

Els alumnes de 3r d’ESO han elaborat  trofeus i medalles per oferir-los als participants de la cursa solidària. Enguany el disseny dels trofeus es basa en la decoració d’estrelles de sis puntes, que seran atorgades a aquells alumnes de 4t d’ESO i 1r de BAT que hagin quedat en primera posició.

Els alumnes de 1r d’ESO participen també  en el tradicional “Concurs de Postals de Nadal”, del qual en coneixerem els guanyadors el proper dimecres 22 .