Un milió de gràcies als nostres patrocinadors!

Resten 5 dies perquè 466 alumnes de l’institut corrin la II Cursa solidària “Kilòmetres de Solidaritat” pel dret a ser nena, organitzada per l’institut i en col·laboració amb l’ONG Save the Children.

No seria possible lliurar una bossa del corredor, disposar d’un lloc d’avituallament, ni repartir premis sense els nostres patrocinadors.

Aquest any volem agrair la col·laboració a Hawo Fruits, Fruits Vila, Fruiteria Rosa, Sports Scorpio, PG Equipaments esportius, AMPA, Patronat de turisme, Patronat d’esports, Monpharma, Prost, Consum, Norai i Hotel Sancho perquè gràcies a ells tindrem:

Gràcies!

Esperem recaptar moltes donacions i destinar-les a milers de nenes de la Banya d’Àfrica perquè gaudeixin del dret a ser nena, evitant l’abandonament escolar, el matrimoni forçós i prematur, i la gana.