Er institut

Er institut d’Aran ei un centre public que depen deth “Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya” que se creec en an 1985 com a onion deth colègi “Joan MArch e era seccion de formacion Professionau.

En Institut s’impartissen es estudis de ESO, Bachilierat ( modalitats de Sciències, Tecnologia e Umanitats), 2 Cicles de grau Miejan (Gestion Administrativa e Condoccion de grups en Miei Naturau), 1 cicle de grau superior (Animacion d’activitats fisiques e esportiues).

Laguens des ensenhaments aufrits eth centre dispose de Aula d’acuelhuda (tà facilitar era integracion der alumnat nauvengut), Aula dubèrta (tà aqueth alumnat que li ei de besonh ua atencion més individualitzada), USEE ( Unitat d’educacion Especiau), possibilitat de estudiar quaqua assignatura pera IOC com a hènt aquèri estudiant que formen part de equips de tecnificacion Esportiua.