Nadal

La comunitat educativa i l’alumnat de l’institut d’Aran us desitgem un Bon Nadal

El dia 31 de de desembre la Coral de l’Institut d’Aran us felicita el Nou Any des de Lleida TV.

El Departament d’Educació ajorna la tornada de vacances de Nadal el dilluns dia 11 de Gener

MIELHORA TIC DES AULES

Dejà auem acabat era 2au intervencion dera actualizacion TIC e milhora digitau des aules der Institut d’Aran. Gràcies aguest còp, ara collaboracion e aportacions economiques der Ajuntament de Vielha, Ajuntament de Bossòst, EMD d’Unha, EMD de Bagergue e era empresa Baqueira, auem pogut finalizar era transformacion digitau des aules. Èm convençuts qu’aguesta intervencion incidís e incidirà ena mielhora dera pedagogia e per tant ena formacion deth nòste alumnat.

D’aguesta manèra damb per finalizada era accion començada en 2018. Arregraïm a totes es entitats qu’an participat en aguesta propòsta de mielhora digitau des deth començament,  totun seguim tamb era voluntat d’anar mielhorant digitaument eth centre.

NAUES MESURES COVID-19

Es naues mesures e recomanacions dera Conselheria de Salut e deth Departament d’Educacion contemplen ua reduccion dera presencialitat enes ensenhaments pòst.obligatòris.
Totes es familhes dera nòsta comunitat educativa an estat informades mejançant un corrèu electronic (ieduca) damb es informacions detalhades.
Se i a naues dsposicions s’informarà puntuaument… Llegeix més»

L’alumne Aleix Filloy Cavero Guanyador de Concurs Preuniversitari 2020 UIC

Concurs Preuniversitari UIC Que és?

És un concurs que obre UIC Barcelona per a aquells futurs alumnes que creen haver fet un bon TdR.

TÍTOL DEL TREBALL: Trastorn der Espectre Autista, responsable ara musica Autors: Alba Aizpuru Gómez i Aleix Filloy Cavero

El concurs consisteix en 3 fases:

• Preselección: Es fa una selecció online dels treballs a partir de resums elaborats pels candidats.
  • Semifinal: Els 100 treballs seleccionats presenten presencialment a la universitat el seu TdR durant 10 minuts. D’aquests 100 només 20 passen a la següent fase.
  • Final: Aquesta hauria de haver-se fet presencial.

Cada un es va gravar la seva presentació i també es va fer una videoconferència amb el tribunal on van exposar les seves preguntes. Els resultats es comuniquen en 3 dies. Aquest concurs ofereix als 5 millors TdR 5 beques de el 100% de les despeses pagades en qualsevol titulació UIC durant el curs 2020-2021.

Comentari de l’alumne

Personalment, era l’única manera d’accedir a una beca per a la meva titulació i estic molt content de poder haver-ho fet amb un treball en aranès.

DELF

Benvolgudes i benvolguts,
Tal com ens han comentat aquest matí per videoconferència, el Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen (SLEO) ha acordat amb l’Institut Francès (IF) de Barcelona fixar com a data límit per a la sol·licitud de retorn de les taxes d’inscripció a les proves DELF el… Llegeix més»