Proves Cangur

Benvolgudes famílies d’alumnat ESO,

us informem que torna un any més la Copa Cangur però aquest cop de manera presenciaL.

La Copa Cangur és un concurs per equips de centre que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques en col·laboració amb Isotropic.

Les inscripcions a la Copa Cangur 22-23 ja estan obertes, i hem pensat que el nostre alumnat de secundària hi podria participar.

Aquest concurs es realitza en diferents fases i pot participar alumnat de 1r i 2n com a equip cadet i els de 3r i 4t com a equip júnior. Els equips són de 7 participants i es realitza a diferents centres educatius de Catalunya. L’alumnat de l’institut Escola de Sant Quintí de Mediona s’inscriurà a la seu de l’INS Francesc Macià de Cornellà del Llobregat,

L’alumnat interessat li ha de comunicar al professorat de matemàtiques abans del dilluns 28 de novembre.

La data de la primera fase del concurs és: Dijous, 19 de gener en horari escolar.

La preinscripció i trasllat estan subvencionades pel programa PROA+

Tota la informació la trobareu a isotropic.cat/copacangur