Primera setmana

Acabem la primera setmana del nou curs.

Molta feina feta però el més important de la setmana han estat  l’emoció dels retrobaments i la il·lusió reflectida a les cares d’infants i joves.

Al llarg d’aquests dies als grups s’han fet dinàmiques d’acollida i presentació. S’han acordat les normes de convivència que ens acompanyaran dins i fora de les aules. Cada classe ha fet “massa” amb diferents activitats per acabar escollint quina pel·lícula la defineix i agrada als seus membres.

S’han decorat les portes de les aules amb els personatges de la pel·lícula escollida…

Els patis disposen de  nous i acolorits elements fets amb materials reciclats.

S‘ha repartit una bossa de roba i una agenda per a tot l’alumnat (col·laboració de l’Associació de Famílies).

Es disposa de nou mobiliari, muntat per l’alumnat del grup  Impliqa’t per mantenir  l’ordre al passadís d’infantil.

L’equip docent ha fet reunions amb famílies, trobades organitzatives i formació de l’àmbit sanitari per poder respondre adequadament  si es dona el cas.

Bon cap de setmana!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *