Iniciem el Tercer trimestre

Iniciem el tercer trimestre amb un repte clar: seguir acompnayant a tot l’alumnat i a les seres famílies fent un seguimient emocional i amb propostes adequades a cada etapa i nivell.
ORGANITZACIÓ DEL TERCER TRIMESTRE

1. Normativa del Departament d’Educació
    1. Seguiment a totes les famílies pel benestar emocional de tot l’alumnat.
    2. Propostes adequades, coherents i amb sentit, per cada etapa i nivell educatiu.
    3. Avaluació de les tasques realizades a partir del tercer trimestre.
  2. Avaluació
    1. Entenem l’avaluació com un procés d’acompanyament per part dels docents a tot l’alumnat.
    2. Els docents donarem feedback, prendrem decisions i farem noves propostes per aconseguir que tot l’alumnat segueixi avançant segons les seves possibilitats a cada moment.
  3. Què pretenem?
    1. Tenir contacte amb tot l’alumnat.
    2. Generar benestar i acompanyament emocional.
    3. Ajudar a l’alumnat a planificar-se en funció del nivell educatiu.
    4. Ajudar l’alumne/a a prendre consciència del que va aprenent.
  4. Com ho farem?
    1. Propostes penjades al web i enviades per correu electrònic a totes les famílies.
    2. Planificació de trobades virtuals amb el Moodle, Classroom, el Zoom…
    3. Seguiment amb trucades telefòniques des de les tutories.
    4. Ús del WhatsApp en l’etapa de secundària.
  5. Tots els membres de la comunitat educativa restem a la disposició de famílies i alumnes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *