27 de setembre

Discursos de Greta Thunberg

Greta Thunberg va decidir deixar d’anar a l’escola cada divendres per dedicar aquest dia a protestar pel clima, una iniciativa imitada per escolars de 7 a 17 anys d’arreu del món, en un moviment batejat ja com a School Strike 4 Climate, que té molta força en països com Austràlia i que en altres llocs ha agafat el nom de Fridays for Future [Divendres pel futur] o Youth for Climate [Jovent pel clima], com a Alemanya, Suïssa i Bèlgica, on les vagues són dijous.

Organitzacions juvenils i ambientals i col·lectius de la societat civil de països arreu del món fan una crida a donar suport a la vaga, perquè l’emergència climàtica afecta a totes les persones del món. El moviment vol ser una xarxa per aportar solucions al repte més gran de la història de la humani

tat: per exigir justícia ambiental i intergeneracional, un futur, i pressionar les classes polítiques a actuar amb responsabilitat enfront la crisi climàtica.

Gran part de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO del centre s’ha sumat a la VAGA d’estudiants convocada pel Sindicat d’Estudiants en el dia d’avui.

Avui a l’IE és dia de reflexió sobre la crisi climàtica. El verd n’és el color.

I si vols, a l’entrada del centre hi hem situat una guardiola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *