Sortida al Centre d’Interpretació de l’Aigua de Torrelavit

El divendres 14 de febrer tot el Cicle Mitjà de l’escola vam fer una sortida de tot un dia al Centre d’Interpretació de l’Aigua de Torrelavit.
Hi vam anar caminant: vam sortir a un quart de deu i vam seguir el camí de la Noguera fins a Sant Pere i després el dels Plans per arribar a Torrelavit. Durant el trajecte ens vam anar aturant per escoltar algunes històries dels indrets per on anàvem passant i també vam recollir algunes pedres sílex que ens vam trobar pel camí.
Passat Sant Pere vam seguir el trajecte del Camí del Riu i ens vam parar a esmorzar al Molí Blanc. Ens va agradar poder veure els cavalls i ens vam fer amics dels gats i gossos, amb els quals, alguns, fins i tot vam compartir l’entrepà.
Vam haver de travessar la riera per unes passeres bellugadisses per finalment arribar a Torrelavit.
Com que n´érem molts, ens vam dividir en dos grups per entrar al Museu. Una de les coses que més ens va agradar va ser el vídeo de tot el camí del riu Mediona-Riudebitlles gravat des d’un dron. El guia ens va explicar moltes curiositats, com la de la fotografia antiga de les treballadores del molí Cardús, on sortien dues falses germanes bessones.
Quan vam sortir del Centre d’Interpretació de l’Aigua, vam anar cap la font de les Pubilles. Allà hi havien unes taules on vam poder dinar i, en acabat, jugar al parc o als marges de la riera.
De seguida es va fer l’hora d’anar a la parada per pujar a l’autobús de línia per poder tornar cap a Sant Quintí.
La majoria estàvem contents i cansats…però encara hi havia algú que deia que volia tornar a peu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *