REUNIONS INICI CURS

TOTES LES REUNIONS TINDRAN LLOC A LES 19:00 h  EN FORMAT TELEMÀTIC (rebreu l’enllaç per correu electrònic)
DIA 3 REUNIÓ FAMÍLIES P4 i P5
DIA 6 REUNIÓ FAMÍLIES P3 i 4ESO
DIA 7 REUNIÓ FAMÍLIES 1ESO
DIA 8 REUNIÓ FAMÍLIES CI i 2ESO
DIA 9 REUNIÓ FAMÍLIES CM i 3ESO
DIA… Llegeix més»

BRIGADA SOSTENIBLE

Des de l’Institut Escola Sant Jordi us donem les gràcies a tots els membres de la Brigada Sostenible pel vostre treball i compromís en la millora de la sostenibilitat del centre i de l’entorn proper.
Us esperem al proper curs amb idees noves i per aquells/es  que no estareu al centre, molta bona sort i continueu deixant la vostre/a petjada per un món més sostenible.

SORTIDA ED. INFANTIL A SANT CUGAT DEL RACÓ

Els nens i nenes d’educació infantil hem fet una sortida a Sant Cugat del Racó com a cloenda del projecte transversal de La  Marxa Romànica de Navàs. Ha sigut un dia ple de sorpreses: hem conegut en Romàniduc i en mossèn Ramon, que ens ha explicat coses molt interessants de l’església i del seu entorn.

Al llarg de la setmana hem fet un munt d’activitats per aprendre moltes coses de la Marxa i els nens i nenes s’han implicat i gaudit molt de la setmana.

Veureu tooootes les imatges clicant aquí.

Més fotos!!!

EMOCIONAR-TE

Estem d’enhorabona!

La Berta Fuste de 3r d’ESO A ha guanyat el nostre concurs d’Instagram “Emocionar-te” amb el poema “Amor“. Felicitats Berta!!

Hi han participat 60 alumnes amb diverses creacions, la majoria d’elles d’un gran nivell.

Des de l’Equip d’Educació Emocional, juntament amb la professora de ViP, es va proposar aquest repte. Es tractava de reflectir alguna emoció de les que hem viscut aquests darrers dies a través d’una proposta artística. Podia ser un dibuix, una fotografia, un ball, un vídeo o bé un treball escrit.

Podeu veure totes les obres aquí.

No només cal felicitar a la Berta, que ha guanyat un val per gastar-se uns quants diners en alguna botiga del poble, sinó també a la Bouchra Ben Youssef, que amb la seva obra sobre la “Inseguretat” ha quedat en segon lloc i a la Jana Arpa, la Carolina Morato, la Maria Cañabate i a la Laia Rodríguez, que amb “Pressió” han quedat terceres.

Gràcies també a tots els que hi heu participat!!

CONTACTA AMB EL CENTRE

Per qualsevol dubte o informació sobre la preinscripció contacteu amb nosaltres:

institutescolasantjordi@institutescolasantjordi.cat

CODI DE CENTRE: 08072188

Si no es carrega el vídeo, podeu clicar l’enllaç on podreu veure com és el nostre centre.

SANT JORDI!!

Com cada 23 d’abril arriba el Sant Jordi, la festa més bonica de les que es fan i es desfan.

Aquest any ens agafat confinats, una situació estranya i complicada. Però això no farà que no celebrem la nostra festa.

Per això us hem preparat un munt d’activitats durant tot dia. Totes elles es faran per l’Instagram live del Sant Jordi.

Ja ho sabeu, connecteu-vos i seguiu-nos!!

EXPLICA’NS QUÈ FAS

Fa tres dies, des del Departament d’Anglès vam començar un repte apte per a petits i grans: es tracta que ens expliqueu en anglès, amb un vídeo, què esteu fent avui; “What are you doing today?” És un repte pensat per als més petitons de P3 que amb l’ajuda de la família poden dir una frase senzilla; per a les famílies que volen seguir fent l’acompanyament que ens feu sempre i donar veu a la vostra vena artística; fins als grans de 4t d’ESO que han de perdre la vergonya.

En 3 dies hem rebut 42 vídeos!! Estem molt contents! Gràcies a tothom, especialment a l’AMPA que s’hi ha implicat des del principi i als nostres amics dels projectes Erasmus per seguir fent del nostre centre un Institut-Escola europeu, plural i inclusiu.

Ens seguiu enviant vídeos? Ens encantarà rebre’ls i compartir-los!!