Exención de responsabilidad / Mention

El proyecto “Becoming social entrepreneurs. Social entrepreneurship to activate the beating of our schools and our towns” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta página web es responsabilidad exclusiva del Institut Escola Sant Jordi (Navàs) y ni la Comisión Europea, ni… Llegeix més»

EL PONT DELS GUANYADORS

Encarem la darrera part del projecte “El Pont dels Guanyadors” que realitzem al centre des de fa uns quants cursos. Els nostres ponts comencen a agaafar forma i ja es veuen aptes per resistir les forces als que pensem sotmetre’ls. A veure quins aguantem més, a veure si descobrim perquè ho fan, a veure si entre tots i totes trobem l’explicació a quina és la millor manera de construir ponts que aguantin!

Ara faltarà entregar el producte final i la memòria tècnica.

FOTOINSTI

Divendres al taller de Fotoinsti de Secundària va venir a fer una xerrada el pare d’un alumne de 2n, el Marc Gracis. Ens va explicar la història i l’origen de la fotografia, vam saber de fotògrafs importants i de casa com els @jordi.koalitic i vam poder veure i tocar càmeres de fotos antigues i modernes. També vam poder aprendre tècniques per fer fotos. Estem molt agraïts al David Gracia, vam gaudir molt!

FEM CODOCÈNCIA

A la codocència de matemàtiques, els alumnes de 3r d’ESO treballem els percentatges i els gràfics de manera significativa: fem servir els resultats de les enquestes sobre quina és la nostra empremta ecològica que forma part d’una activitat del Projecte Erasmus+ i així aprenem i comparem resultats dels 4 països. Això sí que és aprendre significativament!

NADAL A 4t

El darrer dia del trimestre sempre és especial. A 4t de Primària hem estat molt enfeinats i enfeinades!

EL NADAL AL SANT JORDI

Us deixem una mostra de l’actuació de 6è de Primària, actuacions dels de 2n, els de 5è i la cantada de nadales tots junts, des dels més petits de P3 fins als més grans de Secundària.

Aquí teniu la nadala que hem creat els alumnes de Projecte Artístic de 3r d’ESO per felicitar el Nadal amb un toc de música.