Tres activitats a Ripoll (1r d’ESO)

L’alumnat de 1r d’ESO vam baixar cap a Ripoll amb l’agenda atapeïda: havíem de fer 3 activitats. Primer vam participar de l’activitat “Experiències matemàtiques: prohibit no tocar”, en l’exposició itinerant situada a l’església de Sant Pere. Els jocs i enigmes posaren a prova el nostre enginy i el temps ens passà volant.

Després vam anar al teatre a veure l’obra que aquest any ens ofereixen de de la fundació MAP i que tractava d’un recorregut per la història de la música. Teatre inclusiu que ens va fer passar una bona estona i en la qual quatre alumnes de la classe de primer d’ESO van també sortir a l’escenari.

I finalment vam fer dos tallers al Piribus, situat al davant de l’Ajuntament. Sota el títol de “Viatja al cor dels Pirineus”, els alumnes vam poder fer una sèrie d’activitats interactives que ens feren pensar en la relació que hi ha entre el medi ambient i les activitats humanes, en com està canviant aquest equilibri i com ens afectarà de cara al futur.