Santa Cecília 2018

El 22 de novembre, Santa Cecília, vam commemorar el dia de la Música al pati de l’institut, amb una petita celebració oberta a pares i avis.

Els estudiants de primària i infantil van arribar una mica abans de l’esbarjo per conèixer les instal·lacions del nou edifici. A l’hora del pati tots els alumnes del centre van poder esmorzar i jugar en el mateix espai. Als d’ESO els va fer gràcia de tenir-hi els petits i a aquests encara més de descobrir-ne els racons.

Hem de felicitar els alumnes de sisè, que  van encetar l’acte amb un seguit de sorpreses que no van poder presentar-nos per la Castanyada. Vam poder gaudir també de la visita del senyor Tap, que ens va saludar des del seu patinet. Els alumnes ens van ensenyar unes danses a les que després van convidar a participar tothom, professors i familiars.