L’Alguer Miquel de Txarango ve a presentar-nos “Casa Terra”

Dins de la celebració dels 10 anys de l’IE Mestre Andreu, l’Alguer Miquel va venir a compartir una estona amb els i les alumnes de primària al pati de l’escola i després també a l’institut.

“Casa Terra” no es tracta d’un nou disc de Txarango, sinó d’un nou projecte solidari creat des de l’enfoc de justícia global. I de què es tracta aquest projecte? Doncs bàsicament es tracta de donar suport a l’organització Prisioner’s Assistance Nepal, promoguda per l’activista Indira Ranamagar. Des d’aquesta organització es treballa escolaritzant els infants de les preses i les famílies més vulnerables; educant en la importància de la cultura comunitària, la sostenibilitat i l’ecologisme; lluitant pels drets de les dones; i fent pressió als responsables polítics del seu país per acabar amb la presència massiva de nenes i nens vivint en condicions inhumanes a dins les presons.

Cal dir també que no el vam deixar marxar si abans no ens cantava algunes cançons, encara que fos de forma totalment improvisada.

Us presentem algunes i fotos i vídeos tant de l’escola com de l’institut. Moltes gràcies Alguer!