Exposició de revistes de l’escola

Al vestíbul de l’edifici de SEC hem preparat una exposició de revistes escolars de l’antiga escola Abadessa Emma. Aquesta recopilació ha estat possible gràcies a la Cristina Pous, a la qual agraïm molt la seva col·laboració.

Es tracta un seguit de revistes que van començar a editar-se l’any 1978, i de les quals destaca l’originalitat de les il·lustracions de la portada i la contraportada, elaborades pels mateixos alumnes. És per això que les hem exposat penjades per tal que es puguin observar ambdues cares.

Pel que fa a la part interior, es pot veure l’organigrama organitzatiu de l revista i les parts de què estava formada. A la part final de cada revista hi havia una molt esperada per tothom titulada “El cromosometa”, on es parlava de fets anecdòtics d’alguns mestres. També es recollien còmics, sortides i altres activitats rellevants realitzades al llarg del curs.

Us convidem a visitar-la!!!