Escultura per a l’estudi, l’esforç i el futur

El nou institut estrena escultura. El passat 28 de setembre es va presentar l’obra de Rosa Serra “Enaltiment de l’estudi i l’escola: estudi, esforç i futur”, situada a l’entrada del centre.
L’obra, feta de resina, granet i un bany de bronze, mostra una escena amb alumnes compartint i utilitzant llibre i tauleta digital, fent bons els versos de J.V.Foix: Càndid rampell: M’exalta el nou i m’enamora el vell. Llibre i tauleta, eines complementàries i bàsiques per assolir competències en la societat actual.
La proposta de posar l’escultura fou de l’Eusebi Puigdemunt, exdirector del centre. Tant l’Eusebi com la Rosa s’encarregaren de presentar-la mentre les persones presents contemplaven les formes arrodonides de les figures, molt agradables al tacte i amables a la vista; un homenatge a l’estudi que flueix tranquil i constant, dinàmic i suau. Figures que a partir d’ara ens donaran la benvinguda cada cop que entrem a l’institut.