Dia Europeu de les Llengües

Des de l’Institut Escola vam voler fer del Dia Europeu de les Llengües (26 de setembre) una jornada especial. A secundària, cada alumne/a va preparar una o vàries paraules en diferents llengües: català, castellà, anglès, francès i alemany. Cadascuna d’aquestes paraules, escrita en una cartolina, fou portada i regalada a un/a alumne/a de l’escola. Aquestes paraules foren l’excusa perquè grans i petits compartissin una estona explicant el seu significat, pintant o cantant. Després vam gaudir d’un esmorzar conjunt i gaudirem d’una exhibició de bike trial per part d’en Pau Poveda, alumne del centre que aquest estiu va participar en el mundial d’aquest esport.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *