Contes de Nadal de 1r d’ESO

Dins del context del projecte TIL (Tractament Integrat de les Llengües), aquestes dues darreres setmanes abans de vacances, cadascun dels alumnes de 1r d’ESO ha elaborat un conte de Nadal. Utilitzant diferents dels idiomes que es treballen al centre, han fet la descripció dels personatges, l’àmbit i la narració del conte, ho han transcrit sobre cartolines i ho han decorat amb dibuixos i motius nadalencs. Després d’un munt de feina els ha quedat una autèntica obra d’art.

Dimecres dia 18 de desembre, l’alumnat de 5è va venir a l’institut perquè els creadors i les artistes de 1r els ensenyessin i expliquessin els contes fets. L’endemà fou l’alumnat de 1r d’ESO que anà a l’escola a explicar els contes a les classes de 4t. Aquí en teniu algunes fotos: