Comunicat sobre el CoVID-19 – Coronavirus (12 març de 2020)

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut, ens ha fet arribar la informació que com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, s’ha pres la decisió de:

• Tancar a partir de divendres dia 13 de març tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.
  • Aquesta mesura té prevista una durada inicial de 14 dies però caldrà prestar atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

Cal que estigueu atents i atentes a les vies habituals d’informació de l’Institut Escola Mestre Andreu per on anirem actualitzant la informació i fent saber les noves instruccions que ens facin arribar des del Departament d’Educació.