Comença un nou curs

El claustre us dona la benvinguda al curs 2017/18. Tot i les circumstàncies especials que acompanyen aquest inici de curs, amb els desgraciats fets de l’agost i la situació actual del país, encarem aquest nou any amb il·lusió i amb ganes d’encomanar als nostres alumnes les ànsies d’aprendre.

També, i com centre públic que som, inculcar al nostre alumnat els valors propis que caracteritzen l’ensenyament del nostre país, això és, la igualtat d’oportunitats, la inclusió i el respecte més pregon al sentiment democràtic i a la diversitat, en el sentit  propi i escaient de la societat multicultural que som, que Catalunya és.

I per acabar, fer.ho amb unes paraules plenes de bellesa del poeta Martí i Pol… diuen així:

El setembre anuncia la tardor que s’apropa cada dia.

Sota un cel d’un blau tendre, la natura ens ensenya a comprendre que l’estiu que s’acaba ha deixat tots els arbres plens de saba per passar la hivernada sense cap por del vent ni la gelada.

Com si fos un emblema, pel setembre comença la verema i el pàmpol d’or convida a renovar la vida.

Tornarem a l’escola que ja deu estar trista sola i amb els amics de sempre celebrarem amb joia el setembre.

Molt bon curs 2017-18, doncs, .. a tots els membres de comunitat educativa de l’Institut Escola Mestre Andreu!