Celebrem el Nadal tots plegats

El darrer dia d’escola de desembre havíem de cantar nadales a diferents indrets de vila, a l’aire lliure. Però el mal temps anunciat ha fet que aquesta cantada es convertís en un festival de Nadal dins del pavelló.

És així que, amb la presència de l’alumnat, professorat i famílies, han anat passant els diferents cursos per l’escenari tot cantant les cançons assajades. L’alumnat d’infantil, primària i secundària, a voltes per separat i a voltes de forma conjunta, ens han ofert un ampli repertori de cançons i coreografies.

En un ambient de Nadal total i amb una presentadora i un presentador excepcionals, hem pogut passar una molt bona estona. Gràcies mestres de música de l’institut escola per totes les hores de preparació i assaig, i enhorabona a tot l’alumnat per la interpretació.

A continuació podeu veure algunes fotos i un vídeo de l’espectacle: