Celebració dels 10 anys de l’IE Mestre Andreu

Ja hem fet 10 anys! L’IE Mestre Andreu es fa gran i cal celebrar-ho. El passat 8 de juny, al Palau de l’Abadia, es va presentar el llibre “10 anys de l’Institut Escola” de la mà d’en Miquel Marcé, director de l’IE. En Miquel va explicar com ha anat evolucionant el centre des de la fusió de la Secció d’Ensenyament Secundari i el CEIP Mestre Andreu, tot mostrant aquesta dècada com a molt intensa i dinàmica, temps d’engegar projectes per anar-los definint fins a l’actualitat.

El llibre recull el procés històric de creació de l’Institut Escola i s’hi troben entrevistes amb testimonis d’aquests primers 10 anys, amb materials gràfics i projectes portats a terme durant aquest temps.

Després de les intervencions de l’alcalde Ramon Roqué i la regidora d’ensenyament Montserrat Tallant, vam tenir també el privilegi d’escoltar a la filòsofa Marina Garcés, que ens feu una pinzellada del seu llibre Escola d’aprenents, on es reflexiona sobre l’educació com a art i eina per treballar el futur. Cal esmentar que la coberta del llibre de la Marina està il·lustrada amb una serigrafia del santjoaní Ferran Miquel, que també participà en l’acte.