Bon curs 2019/20

Ja quasi hi som! Un nou curs, la il·lusió de retrobar els amics, d’estrenar aquella capsa de colors, de canviar de passadís,  el neguit d’encetar una nova etapa i de conèixer els nous professors … Abans, però, una festa major que us desitgem que gaudiu intensament!

Us esperem el dia 12 a les 9 del matí.

Per a les famílies, algunes informacions d’utilitat:

Reunions de pares de principi de curs:

• Educació Infantil: 5 de setembre, a les 18 h
  • Cicle inicial: 12 de setembre, a les 19 h
  • Cicle mitjà: 24 de setembre a les 19 h
  • Cicle superior: 23 de setembre a les 19 h
  • ESO: 26 de setembre, a les 19h

Alumnat de P3:

• El servei de menjador funcionarà des del primer dia per tot l’alumnat menys pels de P-3 que s’hi podran anar incorporant a partir del dilluns 16 de setembre.
  • L’alumnat de P3 dedicarà els dies 12 i 13 de setembre a fer la seva adaptació al centre (a la reunió del dia 5 se us informarà àmpliament de tot el procés).

Altres avisos:

• L’alumnat d’Educació Infantil i Primària caldrà que porti tot el material i llibres demanats (si és el cas) el primer dia de curs.
  • Pel que fa a l’alumnat de 2n i 3r de primària caldrà que retorni el sobre de plàstic que es va utilitzar per l’entrega d’informes del curs passat (es reutilitza).
  • L’horari lectiu de P4 fins a 6è de primària serà de 9 a 12:30h i de15 a 16:30h.
  • A Secundària el dia 12 és la Jornada d’acollida i l’horari serà de 9h a 12h. A partir del divendres 13 de setembre l’horari serà l’habitual, de 8h a 14:30h.