Sant Jordi literari

Un any més, celebrem Sant Jordi posant la cultura al centre de la diada. D’aquesta manera, tot l’alumnat de primària i secundària ens hem trobat al pati de l’institut per celebrar el certamen literari Joan Maragall. Amb el jurat presidint l’escenari, hem anat llegint els diferents textos premiats de cada curs, des de 1r de primària fins a 4t d’ESO, hem entregat premis a l’alumnat guanyador i també hem donat un petit detall als pseudònims més originals.

Els textos han estat llegits per la Joana Gaja i en Josep Illa, els quals ens han fet gaudir de les obres amb una lectura dramatitzada molt ben treballada. També ajudava a amenitzar els textos la interpretació de diferents melodies que han fet un conjunt d’alumnes de secundària.

Després ha estat l’ocasió de repartir premis pels millors booktrailers i finalment, l’alumnat de secundària, hem pogut gaudir de l’humor i els consells de l’espectacle de poesia pràctica d’en Josep Pedrals. A més, hem tingut tallers de fer dracs i roses i el tant esperat teatre amb la llegenda de Sant Jordi a càrrec de l’AFA.