Premi Gabriel Ferrater de poesia

Ja s’ha convocat el Premi de Poesia Gabriel Ferrater per a centres de seundària. Aquesta iniciativa té com objectiu promoure la creació literària i reconèixer la feina que fem en aquest camp. Per poder-hi participar, els alumnes del nostre institut han de seguir les següents bases:

·         Teniu temps fins el 5 d’abril per presentar-nos els treballs.

·         La data de lliurament dels premis serà el mes de juny, encara no sabem el dia.

·         Es publica un llibre, en rebreu alguns exemplars al vostre centre, amb els guanyadors i finalistes.

·         El premi pels alumnes és un val de 100€ per a les llibreries de Sant Cugat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *