Setmana de Treball de Síntesi a 1r, 2n i 3r d’ESO

Durant tota aquesta setmana, l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO ha estat fent el Treball de Síntesi.

Els alumnes de 1r han tingut com a projecte l’elaboració d’una màquina d’efectes encadenats. Avui cada grup ha presentat el seu projecte i us animem a veure’n els vídeos al nostre canal de Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNLBfwXhOS01ep4EJ6hSzkg/videos

A 2n el treball ha girat entorn el monestir de Sant Cugat i l’època medieval. Un torneig medieval, un taller de rosasses, una sessió d’escriptura gòtica o l’elaboració d’escuts medievals són algunes de les activitats que l’alumnat d’aquest nivell ha fet aquesta setmana en el marc del seu Treball de Síntesi.

Per últim, els nois i noies de 3r han dut a terme el projecte Sant Cugat Voluntària, que ha connectat els joves amb diverses entitats de voluntariat de la ciutat perquè després ells poguessin donar a conèixer les iniciatives transformadores que fan. Avui tots els grups han presentat els seus projectes a la resta de companys i companyes del curs.

Entre d’altres, a les fotografies hi ha imatges del taller de danses medievals amb els alumnes de 2n, del repte matemàtic i del concert del grup Traüt de Tarí, en què van explicar els instruments musicals medievals a través de les cançons tradicionals catalanes. També n’hi ha de la sortida d’alguns alumnes de 3r amb l’entitat Collserola Verda i de la visita de la Clara Sánchez (Fundació Vicente Ferrer).

Moltes gràcies a totes les entitats, els mitjans de comunicació i les persones que ens han visitat aquests dies i que han ajudant a fer possible aquests projectes! Ara donem per acabades les classes i desitgem molt bon estiu i molt bones vacances a tot l’alumnat!