Servei d’acompanyament de l’ajuntament en el procés de preinscripció escolar 2021-2022

L’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) informa i orienta les famílies i l’alumnat amb relació al procés de preinscripció escolar i matrícula als centres educatius.

Així, informen a totes les persones interessades de les característiques de tots els centres sostinguts amb fons públics de Sant Cugat, dels nivells educatius que imparteixen, del nombre de places i vacants, de les activitats complementàries i extraescolars, i també de les zones escolars i les adscripcions primària – secundària.

A partir del 17 de febrer obren els següents canals d’informació i acompanyament a les famílies:

o Dimecres de 9 a 14 h. Atenció telefònica

o Dijous de 9 a 14 h i de 16 a 18.30 h. Atenció presencial (Serà prioritària per aquelles persones amb dificultats idiomàtiques, problemes específics, etc.)

o Cal demanar CITA PRÈVIA trucant al 010 (telèfon fix), 900 104 941 (des de mòbil o fora de Sant Cugat) o a través de www.santcugat.cat/citaprevia.

o També es poden fer consultes a través del següent correu electrònic: ome@santcugat.cat

D’altra banda, atès que aquest any la preinscripció es durà a terme telemàticament, des de l’OME han previst tot l’acompanyament necessari per tal d’orientar a les famílies que puguin tenir més dificultats sobre com fer aquesta preinscripció pas a pas:

Ampliaran l’horari d’atenció de l’OME durant els dies de preinscripció escolar (15 al 24 de març): Cita prèvia 010 (telèfon fix), 900 104 941 (des de mòbil o fora de Sant Cugat) o a través de www.santcugat.cat/citaprevia.

– També tindran a disposició el SERVEI D’ACOMPANYAMENT DIGITAL de l’Ajuntament (interessant per aquelles persones que necessitin suport per fer-se l’Idcat mòbil, crear una adreça de correu electrònic, etc. indispensables aquest any per a la tramitació telemàtica). Per accedir a aquest servei cal demanar cita prèvia al telèfon 689 20 40 73 i tenir en compte els següents horaris:

o   Casa de Cultura                                        Dilluns i dimecres de 9 a 14 h

o   Centre Social i Sanitari La Floresta          Dimarts de 9 a 14 h

o   Ajuntament (Plaça de la Vila)                    Dimarts de 16 a 19 h

o   Centre Cívic de Mira-sol                           Dijous de 16 a 19 h

Per últim, el proper DILLUNS 8 DE MARÇ, A LES 16 H, duran a terme una sessió informativa sobre la preinscripció escolar en la qual explicaran tots els detalls sobre com es desenvoluparà el procediment d’enguany i resoldran tots els dubtes o consultes que les famílies puguin tenir (tant per a la preinscripció a P3 com a 1r d’ESO). La sessió serà en directe pel canal de Youtube de l’Ajuntament de Sant Cugat i les famílies que tinguin dubtes específics els podran fer arribar prèviament a través de l’adreça ome@santcugat.cat

Tota aquesta la informació la trobareu actualitzada a:

Ajuntament de Sant Cugat         www.santcugat.cat/web/preinscripcio-2021-2022

Departament d’Educació             https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

OBERTURA OME 2021-2022

Servei acompanyament digital (1)