Ruta de Batxibac per algunes llibreries barcelonines

Ahir alumnat i professorat del Batxibac van fer una ruta per tres llibreries de Barcelona que tenen secció de llibres en francès.
En primer lloc van visitar la llibreria Jaimes, després van anar cap a la Finestres i finalment van estar a la Laie. Tots els llibreters els van rebre molt amablement i els van explicar les seleccions de llibres que tenen, així com la filosofia amb la qual treballen.
Els participants a la sortida en fan una molt bona valoració, perquè va ser una oportunitat d’apropar-se al món literari gràcies a aquests professionals.
Els alumnes tenien un petit dossier per plasmar les seves observacions i properament faran una taula rodona al voltant del tema.
L’objectiu final, a banda de passar una bona estona i aprendre més sobre literatura francesa, és poder reorganitzar i ampliar la petita biblioteca de llibres en francès a l’aula 202 del centre.