Comencen les inscripcions al casal d’estiu de l’institut

Ja han començat les inscripcions a la novena edició dels casals d’estiu de l’Angeleta.

Els casals esportius de l’AEEAF (Associació Esportiva Escolar Angeleta Ferrer) van ser fundats per exalumnes del centre, alguns dels quals continuen treballant per fer l’esport accessible a tothom i oferir, com cada any, unes activitats ludicoesportives en què l’alumnat podrà conèixer millor el centre i els companys i companyes, divertir-se fent esport i realitzant sortides fora de l’institut (Port Aventura, Caribe Park, Tibidabo…).

Us animem a apuntar els vostres fills i filles, que de ben segur s’emportaran un molt bon record d’aquesta experiència.

A continuació us adjuntem el programa d’activitats i el full d’inscripció. Per inscriure’s cal imprimir l’arxiu de la matrícula i portar-lo, juntament amb la documentació sol·licitada, a la consergeria del centre.

Les places de moment són limitades a 50 per setmana. En cas que hi hagués més demanda, les augmentaríem a 100.

Queda reservat el dret de l’organització a modificar qualsevol activitat per raons d’aforament, reserva de l’equipament o motius meteorològics.

Programa Activitats estiu 2021

Matricula casals estiu 2021