Com ens transforma l’art? Inauguració performativa de l’alumnat del batxillerat artístic

Als alumnes de primer de batxillerat artístic (plàstic i escènic) ens complau convidar-vos a la inauguració performativa que hem estat preparant. Es durà a terme aquest proper divendres 21 d’abril a l’Ateneu de Sant Cugat del Vallès a les 18:00 h. El tema de l’obra és la manera com l’art transforma les persones i la inspiració darrere d’aquest tema és la teoria de Nietzsche segons la qual hi ha tres tipus de persones: camells, lleons i infants.
A més, al final de la performance, tindreu l’oportunitat de veure una exposició de pintures del nostre professor Carles Azcón, entre les d’altres artistes residents que conformen la galeria d’art contemporani “La Puntual” (Mercantic) .
Ens faria molta il·lusió que ens vingueu a veure, ja que hi hem posat moltes ganes.