Arriba el Trencaclosques, el joc per a professors/es, monitors/es i pares i mares

Aquesta primavera estrenem una nova activitat a l’institut: el Trencaclosques de l’Angeleta. Es tracta d’un joc per a pares i mares, professors i professores, monitors i monitores, cuiners i cuineres… vinculats a l’institut.

Present des de fa anys a diverses escoles de Sant Cugat (Setciències a L’Olivera, PINSapiens al Pins del Vallès, Senglar Borni al Joan Maragall, Catacraks al Catalunya, El Savi d’en Xandri al Pi d’en Xandri…), aquest joc arriba per primer cop a un institut de la ciutat.

Sabeu qui era Juan Ramon Jiménez? Quantes versions s’han fet de ‘Boig per tu’? Qui va pintar ‘La rendició de Breda’? Quantes potes té una aranya? Qui va ser el primer marit de Liz Taylor? Quina és la bandera de Cambotja? Qui va compondre la música de La guerra de les galàxies?

Esteu enganxats a l’HQ Trivia, al Q12 Trivia o al Preguntados? Si sou malalts dels jocs tipus trivial o simplement voleu venir a passar-ho bé amb els amics i riure una estona, aquesta és la vostra nit. Si ja hi vau jugar quan els vostres fills anaven a primària estem segurs que voldreu venir al Trencaclosques.

EL REPTE: el vostre equip haurà d’encertar el major nombre de preguntes com aquestes i guanyar la primera edició del Trencaclosques. Però no cal guanyar, el més important és passar-ho bé.

QUAN: el dissabte 6 d’abril de 19:30 a 0:00h

ON: al gimnàs de l’institut

COM: equips d’entre 5 i 7 participants

PER QUÈ: perquè hem vist que moltes escoles de Sant Cugat s’ho passen bé amb els seus jocs per equips i no volem quedar-nos enrere.

Serà una nit trepidant i de passar-ho bé. Pensarem, jugarem, competirem, riurem i soparem amb altres membres de la comunitat de l’Angeleta.

Comenceu a parlar amb els vostres amics, feu el vostre equip i poseu-li un nom! Si no aconseguiu reunir 5 amics però tot i així voleu venir a jugar, envieu-nos un mail i us ajudarem a formar el vostre equip.

El 15 de febrer començaran les inscripcions, que es tancaran quan s’hagi arribat a l’aforament màxim. Ens haureu de dir nom de l’equip i dels participants, si teniu alguna intolerància alimentària i en cas afirmatiu quina, i també quina és la vostra vinculació amb el centre (si sou professors o altre personal, o a quin curs van els vostres fills).

Animeu-vos a venir a jugar i passar-ho bé el 6 d’abril. Aneu formant el vostre equip per poder-vos inscriure el 15 de febrer.

La participació té un cost de 15 euros per participant, que contempla el material per al joc i el sopar. Un cop us hagueu inscrit, us enviarem un correu explicant-vos on haureu de fer una sola transferència per equip.

Animeu-vos i aneu formant el vostre equip per al Trencaclosques!!!

Patrocinat per:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *