Activitats Esportives Extraescolars. Inscripció i matrícula. Curs 22-23

A les portes de començar el nou curs escolar 22-23, us informem que, a partir de dilluns 5 de setembre, s’obre el període de preinscripció o d’inscripció i matrícula de les Activitats Esportives Extraescolars, tant al nostre centre com fora del centre.
Com a novetat, aquest curs també oferim l’activitat de bàsquet els dimarts i els dijous.
En AQUEST DOCUMENT teniu tota la informació necessària. També el podeu trobar fotocopiat a la Consergeria del centre.
Recordeu que per formalitzar la preinscripció o la inscripció i matrícula, se seguirà el mateix procediment que al Casal d’estiu 2022, s’ha de portar tota la documentació de manera presencial a la consergeria del nostre centre.

– Activitats realitzades al centre: Voleibol, Futbol, Multiesport i Bàsquet.
Places il·limitades. Es farà directament la INSCRIPCIÓ i el PAGAMENT del 5 al 29 de setembre. * A partir del 30 de setembre, la quota augmenta 20 €.

– Activitats realitzades FORA del centre: Natació i Pàdel.
Places MOLT LIMITADES. Es farà primer una PREINSCRIPCIÓ del 5 al 9 de setembre. A partir del dilluns 12 de setembre, s’informarà de l’assignació de places per rigorós ordre de preinscripció. El pagament s’efectuarà una vegada es confirmi la plaça.
Per qualsevol aclariment, envieu un correu a: coordinació.esportiva@insangeletaferrer.com