Global Scholars vídeo presentació

Global Scholars és un projecte col·laboratiu internacional que connecta estudiants de diferents ciutats arreu del món i els prepara per ser ciutadans globals. Mitjançant activitats a l’aula i online, l’alumnat interacciona amb els seus companys internacionals adquirint així una mirada més global del món en el que vivim.

Cada any, l’organització proposa un currículum centrat en un tema de sostenibilitat d’interès global. Aquest curs el tema és l’aigua. L’alumnat haurà de compartir tot allò que va investigant, descobrint,realitzant amb els seus companys internacionals mitjançant fòrums, videoconferències, presentacions digitals…etc. La finalitat de tot el projecte és la de millorar la pròpia comunitat educativa i ciutadana que els envolta.

Global Scholars comença cada curs amb un petit projecte de presentació en vídeo dels estudiants, de l’escola i la ciutat on es desenvolupa el programa. Feu una ullada al vídeo de presentació que ha creat el nostre alumnat de 2n d’ESO junt amb la professora Laia Gallart.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *