Sortida a la UAB

El dijous dia 3 de febrer tenim programada una visita a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) amb motiu de la celebració de la jornada de Portes Obertes. La finalitat d’aquesta sortida és que l’alumnat obtingui informació que pugui ser útil de cara a l’elecció de futurs estudis universitaris. Aquesta activitat s’emmarca dins d’una sèrie d’activitats d’orientació que es portaran a terme des del centre amb la finalitat que els alumnes i alumnes triïn les seves opcions de futur amb les millors garanties. Us recordem que aquesta sortida és obligatòria.
L’alumnat anirà directament a la UAB i ha de presentar-se a la Plaça Cívica de la universitat a les 9.15. Aquestes jornades ens ocuparan tot el matí. Els acompanyants seran Enric Sarrate i Antonio García.