Premi Extraordinari de Batxillerat

L’Alba Tolosa va rebre el Premi Extraordinari de Batxillerat de mans del Conseller d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Per a l’Angeleta és un privilegi tenir una alumna amb aquest premi, ja que es tracta d’un reconeixement de la qualitat en els ensenyaments que imparteix. També és un reconeixement per als alumnes que hi opten i que poden ser guardonats. Igualment, és important per a les famílies, que veuen en l’Angeleta un referent d’estímul de l’excel·lència acadèmica.

Aquest guardó proporciona als alumnes els avantatges següents:

• El reconeixement explícit en el seu expedient acadèmic.
  • L’exempció de les taxes universitàries per al primer curs (d’acord amb el decret que cada any fixa els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya).
  • Un curs ordinari (de setembre a juny) gratuït en una escola oficial d’idiomes.