Torneig multi-esportiu als patis de l’Institut d’Almenar.

Per tal de fomentar l’esport a l’institut d’Almenar, des del Departament d’Educació Física s’ha organitzat un torneig multi-esportiu que es realitza al temps de pati de l’institut. Els alumnes de 1r a 4t d’ESO participen amb equips de 8-10 jugadors i tots els equips han de ser mixtes.

Aquest torneig es juga durant el primer pati dos dies a la setmana (dimecres i divendres). De moment els esports que es juguen son el bàsquet i el futbol però la intenció és d’incloure altres esports com el voleibol o el ping-pong en pròximes edicions. L’objectiu del torneig no és el fet de guanyar o perdre sinó la idea que els equips s’autogestionin durant els partits, aprendre a competir, potenciar la interacció entre alumnes de diferents cursos de l’ESO i adherir-se a un estil de vida saludable.

El torneig està dinamitzat per un grup d’alumnes de 4t d’ESO que faciliten la seva organització i el bon funcionament dels partits.

Molta sort a tothom!