Intercanvi a Bonn – 4t d’ESO.

Primera jornada:

Primer dia del nostre viatge d’intercanvi a Bonn amb alumnat de 4t d’ESO.

Una bona acollida i moltes relacions socials.

Segona jornada:

Segona jornada d’intercanvi. Avui hem recorregut el centre històric de Bonn tot completant una gimcana sota un delicat plugim. També hem participat en una classe d’alemany i dues de conversa en castellà.

Tercera jornada:

Tercer dia del nostre viatge: avui hem tingut l’oportunitat de visitar la ciutat de Colònia, amb la seva impressionant catedral i els seus tresors. Hem gaudit coneixent el seu nucli històric i els llocs més emblemàtics guiats pels nostres companys i companyes alemanyes.

Quarta jornada:

Quart dia del nostre viatge. La primera part de la jornada l’hem passat visitant el Parc Rheinaue i l’antic barri governamental. Per la tarda, hem vist el Museu de la història d’Alemanya des del 1945.

Cinquena jornada:

Cinquè dia de l’intercanvi. Avui, com cada dia, el nostre alumnat ha participat en les classes dels seus companys alemanys. Tot seguit, hem pogut tastar i comprar les famoses llaminadures Haribo, originàries de Bonn.

Tram final del viatge:

Ja som a la recta final del nostre intercanvi. Avui hem dedicat el matí a conèixer més a fons Beethoven.
Per la tarda, hem gaudit d’un pícnic de comiat amb les famílies d’acollida.

Últim dia:
Avui ja és el dia de la nostra tornada.
Primer hem fet una avaluació i una reflexió del programa que hem seguit aquesta setmana. Tot seguit, ens hem dirigit a l’aeroport de Köln-Bonn.
I, al vespre, arribàvem a casa amb els cors molt il·lusionats i les motxilles plenes de noves i interessants experiències.

Podeu trobar les diferents imatges del viatge en aquesta GALERIA.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *