VISITA EMPRESES AQÜÍCOLES AL DELTA DE L’EBRE

Montse Garrido

Dimarts dia 15 de maig, els alumnes de primer curs de grau superior  i els de grau mitjà de l’Escola d’Aqüicultura van anar a veure les instal·lacions de tres empreses situades al Delta que es dediquen d’una forma directa a l’AQÜICULTURA. L’alumnat va poder observar les diferents metodologies i finalitats de l’empresa aqüícola: la producció de caviar a PROYECTIA, l’educació ambiental i la divulgació de la fauna del territori a l’ECOMUSEU i la reproducció per a fer alliberaments a la natura d’espècies autòctones que es troben en perill d’extinció al CENTRE ICTIOLÒGIC DEL PARC NATURAL.

Si us interessa el tema us recomanem que visiteu la pàgina web del departament on es detallen les tasques que està duent a terme el CI i els resultats: