NOSALTRES TAMBÉ SOM ESCOLA VERDA

Mamen Garcia

Avui dia 17 de maig, un grup d’alumnes, que són els encarregats dels espais verds de l’institut, han visitat els alumnes de 3r de primària de l’Horta Vella. El motiu de la visita era fer una xarrada dintre del marc d’intercanvi d’experiències entre les escoles i l’institut que formen part de programa Escoles Verdes.

Els alumnes de 6è de primària de l’Horta Vella ens han mostrat els seus espais verds, entre aquests l’hort, i hem realitzat un taller que consistia a analitzar i distingir les herbes aromàtiques. D’altra banda, els alumnes de l’institut han explicat les actuacions que s’estan duent a terme en el nostre centre com ara la instal·lació d’una paret vegetal, la creació d’espais verds al pati amb pèrgoles i rocalla, l’hort ecològic, també han incidit en  l’activitat de les caixetes-niu i, a més, han parlat del projecte de Les gavines.

Una experiència enriquidora i col·laborativa entre l’institut i els col·legis.