Visita a l’EDAR de la Ràpita

El passat 10 de març, l’alumnat de 2n ESO B va visitar l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals de la Ràpita per comprovar de primera mà l’aplicació dels coneixements apresos durant el curs sobre processos de separació de mescles. La visita va ser guiada per la tècnica de l’EDAR, Susanna Abella, qui, amb molta paciència, va explicar el funcionament de l’EDAR.

L’alumnat va efectuar la sortida amb la bicicleta, la qual cosa esperem serveixi d’estímul per vindre cada dia al centre amb aquest vehicle ecològic i saludable.

La resta de grups tenien planifica també la visita però l’epidèmia de coronavirus ha impedit efectuar la visita.

Si voleu consultar les fotografies podeu clicar aquí.