Tasques telemàtiques

Benvolgudes famílies,

El dia del tancament del centre decretat pel Departament d’Educació el Conseller va donar instruccions clares que no es podria fer treball telemàtic. Finalment avui dia 17 de març hem rebut l’autorització per començar a fer tasques amb l’alumnat.

Des de l’equip directiu, hem dissenyat una manera per treballar tothom de manera conjunta i que sigui visible tant per a l’alumnat com per a les famílies des de la pàgina web (http://www.insalfacs.cat).

Es pot accedir a través de l’enllaç TASQUES TELEMÀTIQUES ALUMNAT (veure imatge adjunta)

Clicant a l’enllaç, accedireu a les carpetes per a cada nivell. Dins d’aquestes carpetes trobareu un document per a cada grup. Haureu d’entrar al document del grup del vostre fill o filla i que vagin realitzant les tasques encomanades diàriament.

La taula amb les tasques que podreu visualitzar les famílies serà com la d’aquest model:

Des d’on poden treballar els alumnes?

L’atenció a l’alumnat es farà a través dels diferents recursos que s’utilitzen  habitualment (Moodle, Classroom, gmail, llibres digitals…). Sigueu conscients que aquesta taula de tasques indica la feina que han de fer els vostres fills.

Com podem atendre els vostres fills telemàticament?

El professorat estarà a disposició de l’alumnat a través del correu electrònic o les plataformes que el professorat acordi amb l’alumnat.

Recomanacions per a l’alumnat:

Recordeu que no estem en un període de vacances i que, a pesar de la situació actual, cal continuar amb la formació dels nostres fills i filles. És important establir uns hàbits i uns horaris de treball diari. D’altra banda, cal que segueixin el pla de lectura iniciat durant el curs i és molt recomanable que durant 30 minuts cada dia continuïn amb les lectures de llibres.

Davant qualsevol informació o novetat del departament d’Educació us anirem informant.

Us agraïm la vostra col·laboració.

Moltes gràcies. Cuideu-vos.