SORTIDA AL DELTA 2n ESO

Aprofitant que del 22 al 26 de març se celebrava la setmana del canvi climàtic, alguns alumnes de 2n d’ESO han treballat aquesta setmana l’exposició virtual “El delta de l’Ebre i el canvi climàtic” que ha elaborat la Secretaria de Medi Ambient i Sostenibilitat i que la PDE (Plataforma en defensa de l’Ebre) havia demanat que mostràrem a l’alumnat. Hem completat l’exposició fent una sortida en bicicleta pel Delta i comprovant de primera mà la problemàtica a la qual s’enfronta el Delta (i els seus habitants).

Des de la comissió d’escoles verdes recomanem la visita de l’exposició per la seva qualitat i actualitat.