Rapinyaire nocturn: la mifa

Marta Martínez

En el marc de l’Any de la mifa (Tyto alba) els alumnes del CFGS Educació i Control Ambiental, amb la col·laboració del Parc Natural del Delta de l’Ebre, hem construït i penjat una caixa niu. L’objectiu és que una parella hi nidifiqui i els alumnes facin el seguiment de la posta d’aquest rapinyaire nocturn.

La caixa amb càmera, ens permetrà estudiar el comportament de la mifa i seguir el règim alimentari per mitjà de l’estudi d’egagròpiles, boles de material indigerible (pèls i óssos) que són regurgitades per aquesta espècie.