Intercanvi a Berlín

El passat dimarts 24 de setembre van marxar els 18 alumnes de Berlín que han passat una setmana d’intercanvi en cases d’alumnes de 3r d’ESO del nostre centre. Per part nostra ha estat una experiència molt enriquidora i divertida tot i l’esforç que suposa a priori introduir una persona estranya a casa. per part dels berlinesos, la valoració també ha estat molt bona; de fet no volien marxar i ja estan esperant al 25 de març  del 2020 per tornar-se a trobar amb els nostres alumnes. Podríem parlar i parlar sobre l’enorme quantitat d’experiències i anècdotes d’aquests set intensos dies de convivència però ho intentarem resumir amb les fotos que il·lustren aquest article. Esperem que aquest intercanvi siga el primer de molts més ja que tant pel que fa a la pràctica de l’anglès com pel que fa a l’intercanvi cultural resulta molt profitós en la formació dels nostres alumnes.