Dia de l’aqüicultura 2019

Amb motiu del dia de l’Aqüicultura a l’Escola d’aqüicultura s’han realitzat diverses activitats per celebrar-lo.

Divendres 30 de novembre l’Escola va organitzar una Màster-Class sobre el cultiu d’espirulina, impartida per Joan Solé de l’empresa Espirulina.bio També vam poder gaudir de les xerrades organitzades per l’IRTA.

Dilluns 2 de novembre vam continuar amb les activitats programades:

• Xerrada “Coral Reef production facilities” amb Manel EnRrubia (Urban Natura BCN), ex-alumne de l’Escola i expert en aquariologia.
  • Muntatge i decoració de l’arbre de nadal reciclat fet per l’alumnat d’ECA.
  • Concurs del disseny per la nostra samarreta del curs 19-20:
    • 1er premi per Guillem Rovira de GS.
    • 2on premi per Sara riera de GS).
  • Torneig: pesquem el llobarro reproductor, patrocinat per la botiga de pesca Andarin de La Ràpita:
    • 1er premi David Verge de GM.
    • 2on premi Samuel Jiménez.

Podeu consultar més fotografies aquí.