Compra del material escolar

En aquest document trobareu les instruccions per fer les comandes a través de la plataforma iddink.

Hem creat uns vídeos on es mostra com es fa tot el procés de compra. El primer que s’ha de fer és registrar-se en www.iddink.cat i crear un usuari i contrasenya. Per cada fill/a que tinguem al centre hem de crear un usuari. Podeu triar diferents opcions de compra. En els exemples de BAT, CFGM i PFI només hem triat el mínim (material escolar: 26,21 €) que han de comprar obligatòriament tot l’alumnat: ESO (pack llibres i material tot inclòs), BAT, CFGM, PFI.