30′ DE LECTURA

Un any més, en l’horari del nostres alumnes inclourem els 30′ de lectura diària. És el tercer any que el nostre institut s’adhereix al projecte de lectura, ja que considerem que formar bons lectors pot ser molt beneficiós, tant per als alumnes, com per als professors. En aquests 30′ els alumnes han de llegir les seves lectures preferides. Sempre han de portar un llibre a la motxilla. En cas que l’alumne no porti llibre, el professor li pot recomanar altres lectures.

Els alumnes també es poden adreçar a la biblioteca del centre, oberta a l’hora del pati, per fer préstecs. Aquest curs la biblioteca ha adquirit 40 novetats escollides pels alumnes més lectors del curs passat.

NOVETATS:

Diari d’una penjada, El desastrós Max Crumbly, Un petó de mandarina, Els perseguidors de paraules, El Benjamí i la bústia que escopia cartes.

Escape: las siete pociones, Ser más tú, Rendirse no es una opción, El diari d’Anna Frank

Idiotizadas, Paraules emmetzinades, Merlí, Camino del gol, El meu nom és Olga, Bajo la misma estrella

After, Tres veces tú, Crueltat, Blue Jeans, Quantic Love, Brúixoles que busquen somriures perduts.